Recenze na film Juno

19. prosince 2010 v 9:26 | Alciellë |  Zaujalo mě
Tento týden jsme se v angličtině dívali na film Juno. Film mě zaujal převážně kvůli angličtině. Nebyla to taková ta, kterou se učíme ve škole, ale taková ta mluva teenagerů, slovník sprostých slov. Skvělá hudba to jen dolaďovala a samotný příběh? Bomba! Vemte si z toho ponaučení. O co vlastně šlo? Stačí si to pustit ;), nebo tady přešíst obsah filmu.

film

Ve filmu můžete vidět život Juny, šestnáctileté dívky, která do toho spadla. Jak to myslím? Ok, nač to neříct na rovinu. Juna je těhotná. Při souloži se svým klukem neměli ochranu, a tak to pak končí. Nechtěným dítětem. Juna si dělá těhotenský testy - hned tři, protože tomu nechce věřit a doufá, že oba dva byly vadný. Rozhodne se pro interupci, ale když přijde do ordinace, sekretářka po ní chce dotazník a nabídne ji později ostružinový kondom. Juna si to z toho důvodu rozmyslí a hledá jiný řešení. Najde rodinu, která touží po miminku, ale ze zdravotních důvodů si nemůžou pořídit vlastní.

film
Dojíždí k nim na návštěvu, sepisují smlouvu, že po narození dítěte už nebude to malý její. Juna se jim chodí ukazovat, jak ji roste bříško, stejně tak i s ultrazvukem.Ale tomu krásnému páru to najednou přestává klapat. Zůstává jen ta "matka". Juna se rozhoduje, co dál. Nechat si miminko pro sebe, nebo ji dát té ženě? Do toho všeho se hádá se svým přítelem kvůli dívce, která zrovna nevoní po polévkách. Co myslíte, jak to skončí? To už záleží na vás, jestli si tento úžasný film pustíte. Upřímně, já jsem konec probrečela. Celý film byl takový "vulgární", ale není se čemu divit, když hlavní hrdince je šestnáct. Ten její kluk se mi i celkem líbil.

Prostě film neměl chybu, zaujal mě, ale lépe se mi to líbilo v angličtině. Hlavně ta písnička na začátku je skvělá.Tento film nám učitel pouštěl se záměrem poučit nás holky, abychom nespadly do takového maléru. Bohužel nás to nenechal dokoukat, pouze druhou půlku. Prý už máme být rozumné. Pche, to ať si vykládá někomu jinému. Tak jsme si film stáhli a dokoukali doma. Já to viděla asi desetkrát =D.

Toť vše o filmu. Teď už je jen na vás, jestli si chcete tento film pustit :). Já rozhodně ho doporučuji ;).

2 lidé ohodnotili tento článek.